Specjalista(-tka) ds. obsługi pacjenta
Specjalista(-tka) ds. obsługi pacjenta jest pierwszą osobą, którą spotyka Pacjent w salonie akustyki słuchu. Jest twarzą i głosem firmy – to od niego/niej zależy pierwsze wrażenie.
Czym zajmuje się na co dzień:
- kontaktuje się telefonicznie z Pacjentami w zakresie umawiania ich na badania słuchu,
- zarządza kalendarzem salonu akustyki słuchu – we współpracy z protetykiem słuchu i Działem Zdalnej Obsługi Pacjenta,
- słucha Pacjenta i odczytuje jego potrzeby – wita i organizuje jego czas w salonie,
- dba o dobry osobisty i telefoniczny kontakt z Pacjentem,
- wspiera i bierze czynny udział w akcjach marketingowych,
- uzupełnia i aktualizuje dane w systemie obsługi pacjenta,
- obsługuje program sprzedażowy,
- pokazuje i udziela porad, jak dbać o aparaty słuchowe,
- oferuje i sprzedaje akcesoria do aparatów słuchowych,
- dba o stan magazynu, aby nie zabrakło tego, co chcemy zaoferować Pacjentom,
- dba o widoczny, rozpoznawalny i spójny wizerunek salonu,
- organizuje pracę salonu tak, żeby działał sprawnie,
- odbiera paczki, obsługuje korespondencję i dokumenty księgowe.