Specjalista(-tka) ds. obsługi pacjenta

Specjalista(-tka) ds. obsługi pacjenta jest pierwszą osobą, którą spotyka Pacjent w salonie akustyki słuchu. Jest twarzą i głosem firmy – to od niego/niej zależy pierwsze wrażenie.

Czym zajmuje się na co dzień:

  • kontaktuje się telefonicznie z Pacjentami w zakresie umawiania ich na badania słuchu,
  • zarządza kalendarzem salonu akustyki słuchu – we współpracy z protetykiem słuchu i Działem Zdalnej Obsługi Pacjenta,
  • słucha Pacjenta i odczytuje jego potrzeby – wita i organizuje jego czas w salonie,
  • dba o dobry osobisty i telefoniczny kontakt z Pacjentem,
  • wspiera i bierze czynny udział w akcjach marketingowych,
  • uzupełnia i aktualizuje dane w systemie obsługi pacjenta,
  • obsługuje program sprzedażowy,
  • pokazuje i udziela porad, jak dbać o aparaty słuchowe,
  • oferuje i sprzedaje akcesoria do aparatów słuchowych,
  • dba o stan magazynu, aby nie zabrakło tego, co chcemy zaoferować Pacjentom,
  • dba o widoczny, rozpoznawalny i spójny wizerunek salonu,
  • organizuje pracę salonu tak, żeby działał sprawnie,
  • odbiera paczki, obsługuje korespondencję i dokumenty księgowe.

 

 

Jeśli uważasz, że możesz włączyć się w realizację naszej misji –
aplikuj do nas!

INFORMACJA O POLITYCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij polityką prywatności. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.