Konsultant(ka) ds. zdalnej obsługi pacjenta
Dział Zdalnej Obsługi Pacjenta – to do tego zespołu przekierowywane są połączenia, których nie możesz odebrać (np. dlatego, że zajmujesz się Pacjentem). Pracownicy tego działu umawiają wizyty w Twoim kalendarzu.
Konsultant(ka) ds. obsługi pacjenta kontaktuje się bezpośrednio z naszymi obecnymi i przyszłymi Pacjentami. Zachęca do wykonania profilaktycznych badań słuchu i umawia wizyty do salonów akustyki słuchu.
Jest doradcą/doradczynią i odpowiada na pytania Pacjentów dotyczące naszej oferty. Pracuje zdalnie – wykorzystuje do kontaktu telefon, czat oraz e-mail.
To bardzo odpowiedzialne zadanie wspierające pracę salonów akustyki słuchu. Przy pierwszorazowym kontakcie telefonicznym to od niego/niej zależy, jaką opinię o Słuchmedzie będzie miał Pacjent.