Specjalista ds. obsługi pacjenta

 
 
Troszczymy się o słuch już od ponad 30 lat – do niedawna jako ACS Słuchmed,
obecnie jako część międzynarodowej grupy Audika
 
 
Oferujemy pracę na stanowisku
Specjalista ds. obsługi pacjenta
 
 

Twoje obowiązki:

  • telefoniczna obsługa Pacjentów  umawianie wizyt
  • bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale
  • udzielanie informacji o świadczonych usługach
  • obsługa administracyjna oddziału: prowadzenie dokumentacji Pacjentów, obsługiwanie poczty przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
  • doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych
  • dbanie o wygląd oddziału 

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie (min. 1 rok) na podobnym stanowisku i/lub w obsłudze klienta
  • wykształcenie wyższe lub policealne (mile widziane kierunki medyczne)
  • sprawna obsługa komputera
  • doskonała organizacja czasu pracy
  • dokładność i sumienność
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
  • dyspozycyjność (wyjazd na 5-dniowe szkolenie w Warszawie)
 

Nasze benefity

 
 
 
 
 

Przejdź bezpośrednio do ogłoszenia

INFORMACJA O POLITYCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

W celu dostarczania naszych usług wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach kliknij polityką prywatności. Korzystanie z naszego serwisu internetowego traktowane jest jako zgoda na politykę przetwarzania danych osobowych.